Головна » 2016 » Жовтень » 30 » СТУДЕНТИ-РЕКЛАМІСТИ НА ФЕСТИВАЛІ «ІНШИЙ ПОГЛЯД»
19:31
СТУДЕНТИ-РЕКЛАМІСТИ НА ФЕСТИВАЛІ «ІНШИЙ ПОГЛЯД»

Ушосте в Одесі пройшов Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». І вперше до нього долучилися студенти Вінницького педуніверситету напрямку підготовки «Реклама і зв'язки з громадськістю» Юлія Колісниченко, Дарина Дідик, Вероніка Лімонова, які презентували власні відеоролики. Супроводжувала й підтримувала своїх вихованців під час творчих поєдинків асистент кафедри журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, кандидат наук із соціальних комунікацій Анастасія Сімашова.

Організатором конкурсу традиційно виступила кафедра журналістики Національно університету «Одеська юридична академія». Напередодні Міжнародного дня рекламіста школярі, студенти та молодь з різних міст України й близького зарубіжжя представили своє власне бачення соціальних проблем і намагалися колективно знайти можливі рішення.

Окрім безпосереднього перегляду робіт конкурсантів, учасники мали змогу відвідати цікаві майстер-класи від провідних фахівців цієї сфери. В якості спікерів виступали Хрісто Кафтанджиєв доктор наук з реклами та маркетингових комунікацій, професор факультету журналістики Софійського університету, член журі міжнародного фестивалю реклами в Нью-Йорку, Володимир Литвиненко, кандидат наук із соціальних комунікацій та Вікторія Гридчина, кандидат наук із соціальних комунікацій Інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка розповідали про «Візуалізацію рекламного образу». Ділився власним досвідом керівник одеського філіалу рекламного холдингу «Мегаполіс», організатор Odessa Fashion Days Костянтин Леонтьєв. Про інформаційні війни розповідала журналістка «Радіо Свобода» Ірина Штогрін. У межах фестивалю відбулась презентація проекту від Світлани Привалової «Галерея чуття – поезія в картинах».

Як зазначили організатори, учасників цього року було дуже багато – понад 800 заявок. Уперше за роки проведення конкурсу, найбільше робіт надішло у номінаціях «Зовнішня реклама» і «Друкована реклама». Відеоролики, як завжди, вражали своєю довершеністю й професійністю. Хоч, варто зауважити, переможцями стали не тільки студенти, а й вже професійні рекламісти. Голова журі декан факультету журналістики Тетяна Кузнєцова підкреслила, що з наступного року студенти й молодь до 30 років змагатимуться в різних вікових групах, аби збільшити об'єктивність оцінювання.

Фестиваль тривав чотири дні, протягом яких, окрім теоретичного наповнення були й нові знайомства, прогулянки до моря, ніч реклами, колективне читанням поезії. Особливими стали екскурсії чарівною осінньою Одесою.

Повертаючись до рідної Вінниці, переглядали фото, аналізували побачене й почуте на фестивалі, проживали знову конкурсні дні. Вже в котре переконалися, практика щонайкраще знайомить з обраною професією, показує її переваги і недоліки у реальному житті. Участь у конкурсах надихає ставати кращими і не зупинятися на досягнутому.

Дарина ДІДИК

Переглядів: 138 | Додав: Gandzuk | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar