Головна » 2017 » Лютий » 15 » СОЦМЕРЕЖІ ДЛЯ ПОШИРЕННЯ ПРОЕКТІВ
22:34
СОЦМЕРЕЖІ ДЛЯ ПОШИРЕННЯ ПРОЕКТІВ

Міні-інтенсив «Study SMM» відвідали майбутні журналісти й рекламісти Вінницького педуніверситету. Поділитися досвідом зі студентами до вишу завітав власник мережі тематичних спільнот, керівник smm-агентства «G-tag» Андрій Гонковський.

Темою заходу було просування проектів у соціальних мережах. Під час розмови присутні дізналися чимало інформації щодо аналізу цільової аудиторії, контент-плану, залучення підписників, підвищення активності, програм для просування. Прозвучали практичні поради для успішної популяризації спільнот, груп та бізнес-сторінок у Facebook. Варто використовувати різні види контенту. Зокрема, онлайн-трансляції, анонси, підбірки, «лайфхаки», новини компанії, а також «pictochart» й інфографіку.

Спікер зазначив, що важливою складовою успішного просування продукту є зворотня реакція аудиторії. Потрібно мотивувати людей ставити лайки, робити репости й писати коментарі. Крім того, колега Андрія Гонковського Ірина Ісова повідомила слухачам секрети користування Instagram як інструментом поширення інформації. Перш за все, необхідно доступно описати акаунт та привабити цільову аудиторію на сторінку. Надалі активно застосовувати хештеги, часто публікувати нові фотографії, співпрацювати з лідерами думок.

На завершення гості закликали студентів якомога більше пізнавати, вчитися, самовдосконалюватися, оскільки, як відомо, найбільш цінними є «інвестиції» у власні знання.

Ірина БОГАЧУК

Фото Марини Сербінович

Переглядів: 410 | Додав: Gandzuk | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar